Jeśli wszystkie czujniki zostały zainstalowane, ale po zalogowaniu do systemu nie widzą Państwo żadnych danych, najprawdopodobniej mostki nie połączyły się jeszcze z siecią (są w trybie offline). Mogą Państwo sprawdzić ich status na karcie instalacji w systemie Sensorfact. Aby upewnić się, że mostki są dostępne online prosimy rozważyć następujące kwestie:
- Jeśli mostek ma łączyć się przez sieć komórkową, prosimy upewnić się, że jest podłączony do prądu i że wszystkie anteny są prawidłowo dokręcone. Jeśli mostek nie łączy się po 20 minutach prosimy o kontakt z support@sensorfact.nl.
- Jeśli mostek ma łączyć się przez Wi-Fi, prosimy upewnić się, że wszystkie uprawnienia zapory sieciowej są ustawione zgodnie z tym filmikiem instruktażowym. Jeśli podali nam Państwo identyfikator SSID sieci i hasło, mostek został zaprogramowany tymi danymi. Jeśli nie dostarczyli nam Państwo danych Wi-Fi, mostek będzie musiał zostać skonfigurowany do połączenia Wi-Fi. Odpowiednie instrukcje można znaleźć w tym filmiku.
- Jeśli mostek ma się łączyć przez sieć Ethernet prosimy upewnić się, że wszystkie uprawnienia zapory sieciowej są ustawione zgodnie z tym filmikiem instruktażowym.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących powyższych instrukcji prosimy o kontakt z support@sensorfact.nl.