Kontakt i wsparcie

Aby uzyskać pomoc, przejdź do naszego centrum pomocy. Jeśli nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz lub masz dodatkowe pytanie, zawsze służymy pomocą.

Przejdź do centrum pomocy

Niektóre z najczęściej zadawanych pytań

Tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Potrzebują Państwo więcej pomocy? Proszę się z nami skontaktować.

  • Co zrobić kiedy czujniki zostały zainstalowane, ale w systemie nie widać żadnych danych?

    Jeśli wszystkie czujniki zostały zainstalowane, ale po zalogowaniu do systemu nie widzą Państwo żadnych danych, najprawdopodobniej mostki nie połączyły się jeszcze z siecią (są w trybie offline). Mogą Państwo sprawdzić ich status na karcie instalacji w systemie Sensorfact. Aby upewnić się, że mostki są dostępne online prosimy rozważyć następujące kwestie:

    • Jeśli mostek ma łączyć się przez sieć komórkową, prosimy upewnić się, że jest podłączony do prądu i że wszystkie anteny są prawidłowo dokręcone. Jeśli mostek nie łączy się po 20 minutach prosimy o kontakt z support@sensorfact.nl.
    • Jeśli mostek ma łączyć się przez Wi-Fi, prosimy upewnić się, że wszystkie uprawnienia zapory sieciowej są ustawione zgodnie z tym filmikiem instruktażowym. Jeśli podali nam Państwo identyfikator SSID sieci i hasło, mostek został zaprogramowany tymi danymi. Jeśli nie dostarczyli nam Państwo danych Wi-Fi, mostek będzie musiał zostać skonfigurowany do połączenia Wi-Fi. Odpowiednie instrukcje można znaleźć w tym filmiku.
    • Jeśli mostek ma się łączyć przez sieć Ethernet prosimy upewnić się, że wszystkie uprawnienia zapory sieciowej są ustawione zgodnie z tym filmikiem instruktażowym.

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących powyższych instrukcji prosimy o kontakt z support@sensorfact.nl.

  • Jak mogą Państwo monitorować jakość instalacji?

    W oprogramowaniu Sensorfact prosimy znaleźć funkcję „Przegląd instalacji” („Installation overview”).Ta zakładka zapewnia ważne informacje zwrotne podczas instalacji (np. dane z czujnika, jakość połączenia sieciowego itp.) oraz zapewnia narzędzia do optymalizacji konfiguracji.

    Można tu również znaleźć informację o tym, które czujniki są połączone z maszynami.

  • Czujnik lub mostek przestał działać, co mam zrobić?

    Status mostka można sprawdzić w zakładce instalacji w oprogramowaniu Sensorfact. Jeśli status mostka zmienił się na nieosiągalny, prosmy odłączyć go od źródła zasilania na 10 sekund i ponownie podłączyć. W większości przypadków mostek powróci do trybu online. Jeśli mostek nie powróci do trybu online, prosimy rozważyć następujące kwestie:

    1. Jeśli Państwa mostek powinien się łączyć przez 4G prosimy o kontakt z przedstawicielem działu obsługi klienta.
    2. Jeśli Państwa mostek powinien się łączyć przez WiFi prosimy skonsultować z Państwa działem IT, czy nazwa WiFi / hasło lub ustawienia zapory uległy zmianie. Jeśli takie zmiany zostały wprowadzone i nie mają Państwo pewności, jak ponownie skonfigurować mostek, prosimy o kontakt z przedstawicielem działu obsługi klienta.
    3. Jeśli Państwa mostek powinien się łączyć przez sieć ethernet,prosimy skonsultować z Państwa działem IT, czy ustawienia zapory uległy zmianie. Jeśli zmiany zostały wprowadzone, mostek może wymagać nowych uprawnień do przesyłania danych przez sieć. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z przedstawicielem działu obsługi klienta.

     

    Jeśli czujnik przestał pokazywać dane do systemu należy rozważyć następujące kwestie:

    1. Czy czujnik jest nadal podłączony do mostka? Można to sprawdzić w zakładce instalacyjnej w systemie Sensorfact. Jeśli czujnik nie jest podłączony do mostka, prosimy sprawdzić czy mostek jest nadal online.
    2. Czy maszyna, do której podłączony jest czujnik, jest online? Jeśli maszyna nie jest w trybie online, czujnik będzie zazwyczaj przekazywał wartość 0.

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z przedstawicielem działu obsługi klienta pod adresem support@sensorfact.nl.

  • Czy można zmienić nazwę czujnika w systemie operacyjnym?

    Tak. Nazwę czujnika można zmienić przechodząc do zakładki instalacja w systemie Sensorfact. Tutaj można wyświetlić wszystkie czujniki i zmienić ich nazwy, klikając ikonę ołówka.Jeśli chcą Państwo zmienić nazwy grup lub przenieść czujniki do innej grupy prosimy o kontakt z support@sensorfact.nl.

  • Czy można eksportować dane o zużyciu energii?

    Sensorfact Connect zapewnia okresowy eksport danych, co pozwala na integrację przychodzących danych z własnymi systemami i procesami. Dostarcza danych dotyczących prądu (A), mocy (W) lub energii (kWh) dla każdego czujnika w wybranych przedziałach czasowych.

    Pliki te można eksportować i) co godzinę ii) codziennie iii) co tydzień lub iv) co miesiąc. Obsługiwane miejsca docelowe eksportu to serwery FTP/SFTP, zasobniki AWS S3 i Azure Blob Storage. Aby uzyskać więcej informacji prosimy wysłać wiadomość na adres support@sensorfact.nl.

    Sensorfact Connect jest usługą dodatkową i jest dostępny w cenie €50,- miesięcznie. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak możemy Państwu pomóc?

Znajdiesz nas tutaj

Mamy biura w Holandii, Niemczech i Hiszpanii.

Amsterdam, Holandia

Spaklerweg 52
1114 AE, Amsterdam
Zaplanuj podróż

Utrecht, Holandia

Nicolaas Beetsstraat 216-222
3511 HG, Utrecht
Zaplanuj podróż

Berlin, Niemcy

Mehringdamm 32
10961, Berlin
Zaplanuj podróż

Barcelona, Hiszpania

Calle de Sancho de Ávila, 65
8018, Barcelona
Zaplanuj podróż