Kontakt i wsparcie

Aby uzyskać pomoc, przejdź do naszego centrum pomocy. Jeśli nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz lub masz dodatkowe pytanie, zawsze służymy pomocą.

Przejdź do centrum pomocy

Niektóre z najczęściej zadawanych pytań

Tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Potrzebują Państwo więcej pomocy? Proszę się z nami skontaktować.

  • Zainstalowałem czujniki, ale nie widzę żadnych danych w systemie?

    Jeśli wszystkie czujniki zostały zainstalowane, ale po zalogowaniu do systemu nie widzisz żadnych danych, najprawdopodobniej mostki nie połączyły się jeszcze z siecią (są w trybie offline). Możesz sprawdzić ich status na karcie instalacji w systemie Sensorfact. Aby upewnić się, że mosty są dostępne online, rozważ następujące kwestie:

    • Jeśli mostek ma łączyć się przez sieć komórkową, upewnij się, że jest podłączony do prądu i że wszystkie anteny są podłączone. Jeśli mostek nie łączy się po 20 minutach, skontaktuj się z support@sensorfact.nl.
    • Jeśli mostek ma łączyć się przez Wi-Fi, prosimy upewnić się, że wszystkie uprawnienia zapory sieciowej są ustawione zgodnie z tym filmikiem instruktażowym. Jeśli podali nam Państwo identyfikator SSID sieci i hasło, mostek został zaprogramowany tymi danymi. Jeśli nie dostarczyli nam Państwo danych Wi-Fi, mostek będzie musiał zostać skonfigurowany do połączenia Wi-Fi. Odpowiednie instrukcje można znaleźć w tym filmiku.
    • Jeśli mostek ma się łączyć przez sieć Ethernet, upewnij się, że wszystkie uprawnienia zapory sieciowej są ustawione zgodnie z tym filmikiem instruktażowym.

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących powyższych instrukcji, prosimy o kontakt z support@sensorfact.nl.

  • Jak mogę monitorować jakość mojej instalacji?

    Pulpit nawigacyjny Sensorfact zawiera funkcję „Przegląd instalacji”. Przegląd ten daje Ci istotne informacje zwrotne podczas procesu instalacji (np. odbieranie danych pomiarowych z czujników, jakość połączenia sieciowego itp.) oraz zapewnia narzędzia do optymalizacji konfiguracji.

    Można tu również znaleźć informacje, które czujniki są połączone z maszynami.

  • Czujnik lub mostek już nie działa, co mam zrobić?

    Status mostu można sprawdzić na karcie instalacji w pulpicie nawigacyjnym Sensorfact. Jeśli status mostu zmienił się na nieosiągalny, proszę odłączyć go od źródła zasilania na 10 sekund i ponownie podłączyć. W większości przypadków mostek powróci do trybu online. Jeśli most nie powróci do trybu online, proszę rozważyć następujące kwestie:

    1. Jeśli Twój most jest normalnie połączony przez 4G, skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta.
    2. Jeśli twój most jest normalnie podłączony przez WiFi, sprawdź w swoim dziale IT, czy nazwa WiFi / hasło lub ustawienia zapory uległy zmianie. Jeśli zmiany zostały dokonane i nie jesteś pewien, jak ponownie skonfigurować most, skontaktuj się z przedstawicielem ds. sukcesu klienta.
    3. Jeśli Twój most jest normalnie podłączony przez ethernet, sprawdź w swoim dziale IT, czy ustawienia zapory uległy zmianie. Jeśli zmiany zostały wprowadzone, most może wymagać nowych uprawnień do przesyłania danych przez sieć. W przypadku jakichkolwiek problemów należy skontaktować się z przedstawicielem działu obsługi klienta.

    Jeśli czujnik nie pokazuje już danych w pulpicie nawigacyjnym, należy rozważyć następujące kwestie:

    1. Czy czujnik nadal ma aktywne połączenie z mostem? Można to sprawdzić na karcie instalacji w Sensorfact Dashboard. Jeśli czujnik nie ma połączenia z mostem. Należy sprawdzić, czy most jest nadal online.
    2. Czy maszyna, do której podłączony jest czujnik, jest online? Jeśli maszyna nie jest w trybie online, czujnik będzie zazwyczaj przekazywał wartość 0.

    W przypadku dalszych pytań należy skontaktować się z przedstawicielem ds. obsługi klienta pod adresem support@sensorfact.nl.

  • Czy mogę zmienić nazwę czujnika w desce rozdzielczej?

    Tak. Możesz zmienić nazwę czujnika, przechodząc do zakładki instalacji w pulpicie nawigacyjnym Sensorfact. Tutaj możesz przejrzeć wszystkie czujniki i zmienić nazwę klikając na ikonę ołówka. W przypadku chęci dokonania zmian w nazwach grup lub przeniesienia czujników do innej grupy, należy skontaktować się z support@sensorfact.nl.

  • Czy mogę wyeksportować moje dane dotyczące energii?

    Sensorfact Connect zapewnia cykliczny eksport danych. Pozwala to na zintegrowanie przychodzących danych z własnymi systemami i procesami. Zapewnia dane dotyczące prądu (A), mocy (W) lub energii (kWh) dla każdego czujnika dla wybranych przez Ciebie przedziałów czasowych.

    Pliki te mogą być eksportowane i) godzinowo ii) codziennie iii) tygodniowo lub iv) miesięcznie. Obsługiwane miejsca docelowe eksportu to serwery FTP/SFTP, wiadra AWS S3 oraz Azure Blob Storage. Aby uzyskać więcej informacji, należy wysłać wiadomość e-mail na adres support@sensorfact.nl.

    Sensorfact Connect jest usługą dodatkową i jest dostępny w cenie €50,- miesięcznie. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak możemy Państwu pomóc?

  • Wsparcie

    Wsparcie

    Czy potrzebują Państwo pomocy z naszym produktem? Nasz zespół wsparcia pomoże Państwu we wszystkich pytaniach!

    +31307810015 support@sensorfact.nl
    Bob Siblesz Head of Customer Success
  • Sprzedaż

    Sprzedaż

    Czy są Państwo zainteresowani współpracą z nami lub naszym produktem? Proszę skontaktować się z naszym zespołem sprzedaży.

    +31307810015 sales@sensorfact.eu
    Senan King Head of Sales
  • Rekrutacja

    Rekrutacja

    Zainteresowany pracą z nami? W przypadku pytań dotyczących rekrutacji lub naszego zespołu, prosimy o kontakt z naszym zespołem rekrutacyjnym.

    +31307810015 recruitment@sensorfact.nl
    Niels Dijk Head of HR

Znajdiesz nas tutaj

Mamy biura w Holandii, Niemczech i Hiszpanii.

Amsterdam, Holandia

Spaklerweg 52
1114 AE, Amsterdam
Zaplanuj podróż

Utrecht, Holandia

Nicolaas Beetsstraat 216-222
3511 HG, Utrecht
Zaplanuj podróż

Berlin, Niemcy

Friedrichstraße 68
10117, Berlin
Zaplanuj podróż

Barcelona, Hiszpania

Calle de Sancho de Ávila, 65
8018, Barcelona
Zaplanuj podróż